Revin cu rugămintea de a mă ajuta să rezolv următoarea problemă întâmpinată recent.
Am instalat aplicația Lidl Plus pe un dispozitiv Samsung S7 cu Android 8.0. Din aplicație am urmat cu succes procesul de înregistrare client, apoi am confirmat adresa de e-mail, după care am încercat să mă autentific în Contul Meu Lidl.
Orice aș face nu reușesc să conectez în contul de client. Imediat după ce introduc credențialele (e-mail și parolă) pe ecran apare link-ul
https://accounts.lidl.com/connect/...
și nu se întâmplă nimic. În tot acest timp ecranul este alb.
Dacă încerc să accesez din nou link-ul de autentificare îmi arată că pagina se reîncarcă, însă afișează în continuare ecran alb și intră într-o buclă de reîncărcare a paginii.
În încercarea de a rezolva problema am șters cache-ul aplicației, cache-ul complet al browser-ului, am repornit telefonul, am reinstalat aplicația, am comutat de pe Internet Date Mobile 4G pe Wi-Fi, iar o serie de șters cache și repornire dispozitiv. Nimic din ce am încercat nu a rezolvat problema de autentificare.
Celelalte aplicații de fidelizare client de la Auchan, Kaufland, etc funcționează fără probleme pe acest dispozitiv.

Vă rog îmi puteți sugera ce altceva aș putea să mai încerc?