Probleme de autentificare în Contul Meu Lidl folosind aplicația Lidl Plus

Rezolvări și soluții valide pentru diferite cazuri IT. Aici găsiți tutoriale it, tips and tricks și alte informații utile. Nu uita, Like and Share!
Încuiat
Avatar utilizator
meelena
Mesaje: 40
Membru din: 15 Mai 2017, 00:41
7

Probleme de autentificare în Contul Meu Lidl folosind aplicația Lidl Plus

Mesaj de meelena »

Bună tuturor,

Revin cu rugămintea de a mă ajuta să rezolv următoarea problemă întâmpinată recent.

Am instalat aplicația Lidl Plus pe un dispozitiv Samsung S7 cu Android 8.0. Din aplicație am urmat cu succes procesul de înregistrare client, apoi am confirmat adresa de e-mail, după care am încercat să mă autentific în Contul Meu Lidl.

Orice aș face nu reușesc să conectez în contul de client. Imediat după ce introduc credențialele (e-mail și parolă) pe ecran apare link-ul

https://accounts.lidl.com/connect/...

și nu se întâmplă nimic. În tot acest timp ecranul este alb.

Dacă încerc să accesez din nou link-ul de autentificare îmi arată că pagina se reîncarcă, însă afișează în continuare ecran alb și intră într-o buclă de reîncărcare a paginii.

În încercarea de a rezolva problema am șters cache-ul aplicației, cache-ul complet al browser-ului, am repornit telefonul, am reinstalat aplicația, am comutat de pe Internet Date Mobile 4G pe Wi-Fi, iar o serie de șters cache și repornire dispozitiv. Nimic din ce am încercat nu a rezolvat problema de autentificare.

Celelalte aplicații de fidelizare client de la Auchan, Kaufland, etc funcționează fără probleme pe acest dispozitiv. :lol:

Vă rog îmi puteți sugera ce altceva aș putea să mai încerc?
Avatar utilizator
specialist it
Mesaje: 207
Membru din: 28 Iun 2017, 16:39
7
Contact:

Re: Probleme de autentificare în Contul Meu Lidl folosind aplicația Lidl Plus

Mesaj de specialist it »

Bună,

Problema raportată pare a fi mai mult de server, nu de client așa cum crezi.

Ai încercat să contactezi Echipa de Suport responsabilă de aplicația Lidl Plus pentru verificări adiționale?
Moderator și Specialist IT
Avatar utilizator
meelena
Mesaje: 40
Membru din: 15 Mai 2017, 00:41
7

Re: Probleme de autentificare în Contul Meu Lidl folosind aplicația Lidl Plus

Mesaj de meelena »

Da, le-am scris celor de la Lidl, însă am primit un răspuns cât se poate de generic. Citez:
Vă mulțumim pentru mesaj și ne cerem scuze pentru neplăcerea creată.

Pentru a remedia situația semnalată, vă rugăm să dezinstalați și să reinstalați aplicația Lidl Plus, urmată de o închidere și repornire de telefon.

Dacă eroarea persistă, vă rugăm să ne trimiteți imaginea cu eroarea prin reply la acest mail, data și ora când ați încercat conectarea în aplicație.
Ca răspuns la acest mesaj le-am furnizat toate detaliile cerute, însă nu am mai primit răspuns înapoi.
Avatar utilizator
specialist it
Mesaje: 207
Membru din: 28 Iun 2017, 16:39
7
Contact:

Re: Probleme de autentificare în Contul Meu Lidl folosind aplicația Lidl Plus

Mesaj de specialist it »

Ai acordat aplicației toate permisiunile necesare, inclusiv cele pentru notificări?

Poți testa autentificarea de pe alt dispozitiv sau chiar din browser folosind link-ul accounts.lidl.com?
Moderator și Specialist IT
Avatar utilizator
meelena
Mesaje: 40
Membru din: 15 Mai 2017, 00:41
7

Re: Probleme de autentificare în Contul Meu Lidl folosind aplicația Lidl Plus

Mesaj de meelena »

Autentificarea de pe laptop / browser funcționează. Surprinzător acum funcționează și din aplicația Lidl Plus.

Nu am făcut nimic deosebit, iar Suportul de la Lidl nu a revenit cu detalii. Bănuiesc că problema a fost de la ei.

Mulțumesc frumos pentru timpul acordat
Avatar utilizator
specialist it
Mesaje: 207
Membru din: 28 Iun 2017, 16:39
7
Contact:

Re: Probleme de autentificare în Contul Meu Lidl folosind aplicația Lidl Plus

Mesaj de specialist it »

În astfel de situații este bine să verifici dacă aceeași versiune de aplicație are recenzii în Google Play Store.

Te va ajuta să înțelegi dacă este o problemă generală sau izolată. Majoritatea utilizatorilor postează acolo probleme despre aplicație sub formă de feedback.

Consider acest caz rezolvat cu soluție. ;)
Moderator și Specialist IT
Avatar utilizator
specialist it
Mesaje: 207
Membru din: 28 Iun 2017, 16:39
7
Contact:

Rezolvat: Probleme de autentificare în Contul Meu Lidl folosind aplicația Lidl Plus

Mesaj de specialist it »

Specialistul IT este o sursă web de încredere.
Sute de persoane vizitează Specialistul IT pentru a citi articole oferite gratuit sau pentru a cere ajutor pe forum.
Imagine
Dacă apreciezi soluțiile noastre și consideri că am făcut treabă bună, ne poți cumpăra o cafea ☕.
Îți mulțumim pentru susținerea ta.
Moderator și Specialist IT
Încuiat