Deschid acest thread în urma unei solicitări venite din partea unui membru VIP al forumului care dorește soluție pentru eroare la instalarea aplicației Android Auto din Google Play Store. Mesajul de eroare fiind:
x This app is incompatible with all of your devices > Item not available in your country
Această restricție se poate rezolva schimbând temporar regiunea setată (country code) pentru dispozitivul Android.
Sunt necesare câteva setări aferente contului Google:
1. Din contul Gmail > Settings > General > Default country code: < selectează țară >.
Alege o țară compatibilă cu aplicația Android Auto. Spre exemplu, UK.
2. Pentru țara selectată creează un profil Google individual de plăti ce va fi folosit ca referință în Google Play Store.
Opțiunea se regăsește în Google > My Account > Account preferences > Payments > Settings
Instrucțiuni pas cu pas pentru crearea și gestionarea profilului de plăți Google găsiți aici.
3. Instalează pe dispozitivul Android o aplicație de tip VPN care permite conectarea la servere ISP din alte țări. Astfel vei avea la dispoziție trafic de Internet gratuit (500 MB / lună prin VPN). Spre exemplu, TunnelBear VPN.
Accesul la această aplicație este securizat, iar datele transmise prin tunel sunt criptate.
Creează gratuit cont din aplicația TunnelBear și alege conectare la un server din țara definită în contul Google.
Astfel vei primi un IP specific regiunii alese (în cazul nostru UK), iar Google Play va recunoaște această conexiune.
4. Din Google Play Store > Devices > Selectează țara.
5. Închide aplicația Google Play Store de pe dispozitivul mobil.
Apoi Clear Data pentru Google Play Store
(opțiune disponibilă pe dispozitivul Android în Settings > Apps > Google Play Store > Force Stop, apoi Clear Data).
Clear cache pentru Google Play Services
(opțiune disponibilă pe dispozitivul Android în Settings > Apps sau Application Manager > Google Play Services > Clear cache > OK).
Clear data pentru Google Play Services
(opțiune disponibilă pe dispozitivul Android în Settings > Apps sau Application Manager > Google Play Services > Manage Space > Clear All Data > OK).
6. În final reîncearcă instalarea aplicației Android Auto. Succesul este garantat!

PS: Orice membru VIP al forumului ne poate contacta pentru soluții verificate și testate înainte de publicare.
Mulțumesc