Pagina 1 din 1
Mi-am uitat parola de la Windows
Scris: 29 Dec 2016, 18:52
de lucianwork
Salut,
Nu mai pot să intru în Windows (loghez)... îmi spune că parola este incorectă. Ce pot face în acest caz ?
Exclus să îmi reinstalez sistemul de operare !
Ms
Re: Mi-am uitat parola de la Windows
Scris: 29 Dec 2016, 20:36
de specialist it
Salut,
O variantă și poate cea mai rapidă este să descarci
Hiren’s BootCD 15.2 și să pregătești un memory stick usb bootabil cu Hiren’s BootCD. Ai nevoie de următoarele:
- Kit-ul de Hiren’s BootCD 15.2 pe care îl poți descărca de aici:
http://www.hirensbootcd.org/download/.
- USB memory stick de 1 GB (capacitate de stocare) pe care vei monta imaginea de Hiren’s CD.
- Rufus - necesar pentru a crea un USB bootabil cu imaginea ISO de Hiren's. Il poți descărca de aici:
http://rufus.akeo.ie/
1. Crearea stick-ului usb bootabil cu Rufus:
2. Apoi repornești sistemul și bootezi de pe usb drive-ul tău pentru a încărca Hiren's Boot CD sub Windows.
3. Selectezi
Mini Windows Xp:
4. Imediat ce ai acces la interfață Windows Xp deschizi
HBCD Menu și rulezi tool-ul
NTPWedit Password din calea
Programs >
Password/
Keys >
Windows Login >
NTPWedit (Reset Xp/Vista/7 User Password)
5. Din tool-ul
NTPWedit Reset User Password schimbi calea pentru "
Path to SAM file" din drive C în drive D. Exemplu:
D:\Windows\System32\Config\SAM
apoi click pe butonul
(Re)open.
6. Selectezi userul pentru care vrei să resetezi parola și alegi opțiunea "
Change password", respectiv "
Unlock", dacă este cazul.
În final alegi "
Save changes" și repornești sistemul.
7. Bootezi de pe hard-disk și verifici noua parolă.
Te rog să confirmi dacă ai reușit să resetezi parola folosind aceasta metodă.
Re: Mi-am uitat parola de la Windows
Scris: 19 Ian 2017, 16:25
de lucianwork
Salut Alex,
Într-un final am reușit!!! (a trebuit să apelez la PC-ul unui prieten ca să fac stick-ul bootabil).
Mulțumesc pentru soluție!
Rezolvat: Mi-am uitat parola de la Windows
Scris: 19 Ian 2017, 20:59
de specialist it
Specialistul IT este o sursă web de încredere.
Sute de persoane vizitează Specialistul IT pentru a citi articole oferite gratuit sau pentru a cere ajutor pe forum.
Dacă apreciezi soluțiile noastre și consideri că am făcut treabă bună, ne poți
cumpăra o cafea .
Îți mulțumim pentru susținerea ta.