Waze nu mai funcționează corect cu Android Auto

Nu ai soluție pentru problema ta ?
Relax, orice problemă tehnică are cu siguranță o rezolvare. Deschide un topic, iar specialistul IT va analiza cazul și va posta soluția potrivită pentru tine.
Avatar utilizator
meelena
Mesaje: 34
Membru din: 15 Mai 2017, 00:41
5

Waze nu mai funcționează corect cu Android Auto

Mesaj de meelena »

Bună tuturor,

Încerc să găsesc o soluție pentru a folosi Waze împreună cu Android Auto pe consola media a autovehiculului Mazda.

Imediat după deschiderea aplicației Waze, aceasta nu mai răspunde la comenzi și afișează doar ecran negru. Este nevoie să deconectez telefonul de la consola autovehiculului.

Pe partea de conectivitate este totul ok întrucât Google Maps și alte aplicații funcționează corect.

Folosesc un telefon mobil Samsung Galaxy S7 actualizat la versiunea Android 8.0, ce are instalat versiunea de Waze: 4.86.1.0 și versiunea de Android Auto: 7.8.622564 (acestea sunt ultimele versiuni disponibile în Google Play, până la 12 septembrie 2022).

Am raportat problema echipei de Suport Android, însă răspunsul lor a fost unul generic: mi-a sugerat ștergerea aplicației, apoi reinstalare, iar ca soluție finală resetare software pentru a reveni la setările din fabrică ale telefonului. Am încercat toate aceste variante, însă fără succes.

A mai întâmpinat cineva astfel de probleme? Dacă da, cum ați rezolvat?
Avatar utilizator
specialist it
Mesaje: 184
Membru din: 28 Iun 2017, 16:39
5
Contact:

Re: Waze nu mai funcționează corect cu Android Auto

Mesaj de specialist it »

meelena,

se pare că problema a fost raportată în comunitatea Google > Android Auto și în Google Play de către mai mulți utilizatori. Detalii aici

Soluția alternativă este să te întorci la o versiune stabilă, sau mai veche, de Android și sau Waze.

Cele mai recente versiuni care au funcționat corect sunt:

Waze: 4.84.0.1
Android Auto: 7.7.622134

Îți sugerez să ștergi versiunea actuală de Android Auto, apoi să descarci de aici apk-ul pentru versiunea stabilă (adică 7.7.622134) și să îl instalezi manual pe smartphone-ul tău.

Ca și măsură de siguranță pentru aceste aplicații, Waze și Android Auto, ar fi bine să oprești actualizarea automată din Google Play până când se rezolvă defectul de produs.

Sper că îți va fi utilă această soluție
Moderator și Specialist IT
Avatar utilizator
hzone
Mesaje: 32
Membru din: 28 Dec 2016, 22:22
5

Re: Waze nu mai funcționează corect cu Android Auto

Mesaj de hzone »

meelena scrie: 12 Sep 2022, 22:23
Folosesc un telefon mobil Samsung Galaxy S7 actualizat la versiunea Android 8.0, ce are instalat versiunea de Waze: 4.86.1.0 și versiunea de Android Auto: 7.8.622564 (acestea sunt ultimele versiuni disponibile în Google Play, până la 12 septembrie 2022).
Bună meelena,

Cu aceeași versiune de Android Auto 7.8.622564, eu pot să rulez Waze 4.86.1.0 fără nici un fel de problemă pe Android 12.

Ai putea considera migrarea către o versiune recentă de Android (pe un telefon nou)?

Nu se știe pentru cât timp va mai primi suport acest Android 8, lansat în August 2017. Actualizări de securitate nu mai primește oricum din Noiembrie 2020.

În caz contrar, poți aplica soluția oferită de Specialistul IT (de mai sus).
Avatar utilizator
meelena
Mesaje: 34
Membru din: 15 Mai 2017, 00:41
5

Re: Waze nu mai funcționează corect cu Android Auto

Mesaj de meelena »

specialist it scrie: 14 Sep 2022, 22:30
Soluția alternativă este să te întorci la o versiune stabilă, sau mai veche, de Android și sau Waze.

Cele mai recente versiuni care au funcționat corect sunt:

Waze: 4.84.0.1
Android Auto: 7.7.622134

Îți sugerez să ștergi versiunea actuală de Android Auto, apoi să descarci de aici apk-ul pentru versiunea stabilă (adică 7.7.622134) și să îl instalezi manual pe smartphone-ul tău.
Desigur, voi lua în calcul și această variantă. A apărut o nouă versiune de Android Auto - 7.8.622574 (anterior 7.8.622564).

Voi testa și versiunea 7.8.622574, apoi revin cu un răspuns.

Mulțumesc frumos
Avatar utilizator
meelena
Mesaje: 34
Membru din: 15 Mai 2017, 00:41
5

Re: Waze nu mai funcționează corect cu Android Auto

Mesaj de meelena »

hzone scrie: 16 Sep 2022, 21:19
Ai putea considera migrarea către o versiune recentă de Android (pe un telefon nou)?

Nu se știe pentru cât timp va mai primi suport acest Android 8, lansat în August 2017. Actualizări de securitate nu mai primește oricum din Noiembrie 2020.
Da, este în plan un upgrade de telefon, dar Android Auto este compatibil cu Android 8 sau mai nou.

Am verificat în Google Play, iar pentru Android Auto 7.8.622574 -> required OS: Android 8.0 and up.

Ar trebui să funcționeze corect atât cu Android 8.0 cât și cu versiunea 12.0. :)
Avatar utilizator
meelena
Mesaje: 34
Membru din: 15 Mai 2017, 00:41
5

Re: Waze nu mai funcționează corect cu Android Auto

Mesaj de meelena »

Am testat Android Auto 7.8.622574 - fix aceleași comportament, ecran negru în Waze 4.87.1.0.

La diferență de maxim o săptămână a fost lansată altă versiune de Android Auto - 8.0.623354 - problema cu Waze nu este rezolvată nici în această versiune.

Am decis să fac downgrade la aplicație la ultima versiune care a funcționat corect. Este posibil ca acest defect de aplicație să nu fie rezolvat niciodată pe Android 8. :)

Mulțumesc frumos pentru răspunsuri
Scrie răspuns